Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Νίκος Γκάλης! Ο αθλητής πρότυπο. Ο άνθρωπος που ένωσε ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες. Στις 29 Σεπτεμβρίου του 1979, ήταν 22 ετών όταν αποφάσισε να μας μάθει μπάσκετ...

 
Κάθε παίκτης του μπάσκετ στην Αμερική έχει ένα όνειρο· να παίξει στο ΝΒΑ. Εγώ δεν μπορούσα φυσικά να αποτελέσω εξαίρεση. Ηθελα να γνωρίσω αυτό τον μαγικό κόσμο και πίστευα ότι θα κατάφερνα να διακριθώ. Όταν όμως είδα το όνειρό μου να μη γίνεται πραγματικότητα με την πρώτη προσπάθεια, αποφάσισα να συνεχίσω σε μια άγνωστη μέχρι τότε για μένα χώρα· στην πατρίδα του πατέρα μου και της μητέρας μου, που έστω και από μακριά, την ένιωθα κατά κάποιον τρόπο ως την πραγματική δική μου πατρίδα.


Σήμερα μπορώ ανεπιφύλακτα να πω ότι εκείνο το καλοκαίρι του 1979, ναι μεν δεν εκπληρώθηκε η μεγάλη μου επαγγελματική φιλοδοξία, να παίξω στο ΝΒΑ, αλλά από την απόφαση που πήρα, να συνεχίσω δηλαδή την καριέρα μου στην Ελλάδα, κέρδισα περισσότερα ως άνθρωπος και επιπλέον πιστεύω ότι η μικρή προσφορά μου στην Ελλάδα και στο μπάσκετ της είναι πολυτιμότερη από οποιαδήποτε ενδεχόμενη προσωπική μου διάκριση στο ΝΒΑ ».


Έσχατη γραμμή ανασχέσεως


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου