Το πόσo βαρύ πλήγμα έχει υποστεί το σήμα της Coca Cola στην Ελλάδα λόγω του σχετικού μποϊκοτάζ από το ελληνικό κοινό, αποδεικνύεται και από το νέο της διαφημιστικό που “τρέχει” εδώ και αρκετές μέρες στα ΜΜΕ.
Γνωρίζοντας καλά οι διαφημισταράδες πως το λογότυπό της προκαλεί πλέον μόνο συναισθήματα οργής και το πιο πιθανόν είναι να λειτουργήσει ως… υπενθύμιση αυτού του μποϊκοτάζ, στο καινούργιο σποτάκι προσπαθούν να το εμφανίσουν όσο γίνεται λιγότερο, αν μπορούσαν μάλιστα δεν θα το έδειχναν και… καθόλου…
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του σύγχρονου μάρκετινγκ και όσων γενικά, με τον ένα ή άλλο τρόπο, επιχειρούν να χειριστούν την κοινή γνώμη και μέσω αυτής να διαχειριστούν την επιθυμία, είναι ότι όλο και περισσότεροι πλέον είναι εκείνοι που μπορούν να αποκωδικοποιούν τα επικοινωνιακά τους τερτίπια, να εντοπίζουν τις οπτικές και λεκτικές τους “ακροβασίες”, και τελικά να μετατρέπουν σε μπούμεραγκ κάθε άθλια προσπάθεια χειραγώγησης και μάλιστα σε μη συνειδητό επίπεδο.
Και (επικοινωνιακά) γράμματα γνωρίζουμε…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου