Κυριακή, 24 Αυγούστου 2014

Σοβαρές ενδείξεις ότι ο Τάφος της Αμφίπολης είναι Τάφος Βασίλισσας και προφανώς της ίδιας της συζύγου του Μεγάλου Αλεξάνδρου Βασίλισσας Ρωξάνης

 
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ


ΣΕ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΙ ΣΦΙΓΓΕΣ


ΚΕΝΟΤΑΦΙΟ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Ο ΛΕΩΝ


ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ


ΙΔΟΥ ΟΙ ΣΦΙΓΓΕΣ ΤΩΝ ΑΙΓΩΝ



Λεπτομέρειες – ντοκουμέντο από τον Ταφικό Θρόνο της Βασίλισσας Ευρυδίκης,


μητέρας του Φιλίππου Β΄ και γιαγιάς του Μεγάλου Αλεξάνδρου, στις Αιγές



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΙΔΟΥ ΟΙ ΣΦΙΓΓΕΣ ΤΩΝ ΑΙΓΩΝ


Σοβαρές ενδείξεις ότι ο Τάφος της Αμφίπολης είναι Τάφος Βασίλισσας και προφανώς της ίδιας της συζύγου του Μεγάλου Αλεξάνδρου Βασίλισσας Ρωξάνης, καταθέτει σε ολόκληρο τον αγωνιούντα Ελληνισμό η Παγκόσμια Επιτροπή Μακεδονικού Αγώνα, συνοδευόμενες από μοναδικά φωτογραφικά ντοκουμέντα!


Ερευνώντας το υλικό των Αιγών, αναζητώντας ειδικά Σφίγγες, σαν αυτές που βρέθηκαν στην Αμφίπολη, με την αίσθηση ότι από εκεί μπορεί να λυθεί το μυστήριο και να προσδιοριστεί ακόμη ίσως και η ταυτότητα του νεκρού, καταλήξαμε σε δύο συγκλονιστικές διαπιστώσεις:



Α. ΟΙ ΣΦΙΓΓΕΣ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ


Κατά πρώτον ανακαλύψαμε ότι υπάρχουν Σφίγγες και στις Αιγές, παρά το αντιθέτως ίσως νομιζόμενο! Και η έκπληξή μας ήταν μεγάλη, όταν διαπιστώσαμε πως οι Σφίγγες κοσμούν τους δύο Ταφικούς Θρόνους γυναικών Βασιλισσών!


 

Τάφος και Ταφικός Θρόνος Βασίλισσας Ευρυδίκης με σφίγγες στις Αιγές, 334 – 343 π.Χ.



   1. Της βασίλισσας Ευρυδίκης, μητέρας του Φιλίππου Β’ και γιαγιάς του Μεγάλου Αλεξάνδρου!


Συγκεκριμένα στις πλαϊνές παραστάσεις του Ταφικού Θρόνου υπάρχουν δύο σκαλισμένες σφίγγες, χρωματισμένες με γαλάζιο και κόκκινο, όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία-ντοκουμέντο! Ο Τάφος χρονολογείται περί το 344-343 π.Χ..



   2. Της Βασίλισσας Θεσσαλονίκης (Τάφος του Καθηγητή Ρωμαίου), κόρης του Φιλίππου Β΄, αδελφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου και με τη βία συζύγου του σφετεριστή Κασσάνδρου! Εκείνου που έδωσε εντολή να δολοφονηθεί η Ρωξάνη και ο γιος και Διάδοχος Αλέξανδρος Δ΄…


Ειδικότερα, στον Ταφικό Θρόνο της Βασίλισσας Θεσσαλονίκης σώζεται σε πρωτεύουσα θέση, μια μεγαλόπρεπησφίγγα, όπως φαίνεται από την παρακάτω φωτογραφία-ντοκουμέντο! Ο Τάφος χρονολογείται περί τις αρχές του 3ου αι. π.Χ.


Επομένως, αποδεδειγμένα πλέον και όσον αφορά τουλάχιστον τη Μακεδονία, οι Σφίγγες σχετίζονται ταφικά με γυναικείους Τάφους και μάλιστα με Τάφους Βασιλισσών!

 


Τάφος και Ταφικός Θρόνος Βασίλισσας Θεσσαλονίκης με σφίγγες στις Αιγές, 300 - 290π.Χ.



   Είναι επίσης ταυτόχρονα γνωστό, πως στην είσοδο του Τάφου της Αμφίπολης, στέκουν όχι δυο μικρές, αλλά δύο τεράστιες Σφίγγες, ύψους 1,45 μέτρων χωρίς τα κεφάλια, που είχαν γυναικεία μορφή, ως είθισται στις Σφίγγες. Οι Σφίγγες μάλιστα της Αμφίπολης, βρίσκονται στο υπέρθυρο του Τάφου, που συνήθως δίνει εικόνα για την «ταυτότητα» του νεκρού…


Β. ΤΑ ΙΩΝΙΚΑ ΚΙΟΝΟΚΡΑΝΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ


Κατά δεύτερον, διαπιστώσαμε ότι σε αυτούς τους ίδιους γυναικείους Βασιλικούς Τάφους, τα κιονόκρανα είναι Ιωνικά και όχι Δωρικά, όπως είναι εκείνα των ανδρικών Βασιλικών Τάφων Φιλίππου και Πρίγκιπα!


Αυτό, σε συνάρτηση με την αποκάλυψη Ιωνικού κιονοκράνου στην Αμφίπολη, δείχνει ότι πρόκειται για γυναικείο Τάφο, όπως μπορεί να δει κανείς και στις πιο κάτω συγκριτικές φωτογραφίες, όπου συμπεριλάβαμε τα κιονόκρανα των Βασιλικών Τάφων των Αιγών (Ευρυδίκης, Θεσσαλονίκης και Φιλίππου) και εκείνου της Αμφίπολης!



ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΤΑΦΟΣ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ


Συμπερασματικά λοιπόν, από τις δύο πιο πάνω διαπιστώσεις, φαίνεται ότι ο Τάφος της Αμφίπολης είναι γυναικείος και βασιλικός και κρύβει κατά πάσα πιθανότητα την ίδια την γυναίκα του Μεγάλου Αλεξάνδρου! Την πανέμορφη Βασίλισσα Ρωξάνη! Η οποία και δολοφονήθηκε εκεί περί το 311 π.Χ., μαζί με τον γιο της και γιο του Μεγαλέξανδρου, τον Διάδοχο Αλέξανδρο Δ΄! Του οποίου ο Τάφος είναι στις Αιγές, πλάι στου Φιλίππου, ο λεγόμενος «Τάφος του Πρίγκιπα».

 

Σύγκριση Κιονοκράνων:


οι γυναικείοι Βασιλικοί Τάφοι των Αιγών έχουν Ιωνικά Κιονόκρανα,


όπως Ιωνικό έχει και ο Τάφος της Αμφίπολης στον λόφο Καστά.


Αντιθέτως οι ανδρικοί Βασιλικοί Τάφοι των Αιγών, έχουν Δωρικά Κιονόκρανα



ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ…


Οι δολοφονίες στην Αμφίπολη έγιναν με διαταγή του σφετεριστή Κάσσανδρου και όχι από τον ίδιο προσωπικά, ώστε να μην εκτεθεί κατά το δυνατόν στους Μακεδόνες και να μπορέσει έτσι έπειτα, με δάκρυα και τιμές όπως φαίνεται, να κηδέψει μεγαλόπρεπα και σε εφάμιλλο του Φιλίππου Τάφου, τον Αλέξανδρο Δ΄, τον Πρίγκιπα και Διάδοχο στις Αιγές …


Πιθανόν κατά τον ίδιο τρόπο, με τιμές και δόξες, μπορεί να τάφηκε και η Βασίλισσα Ρωξάνη στην Αμφίπολη, ώστε να φανεί στα μάτια του κόσμου και του στρατού, ότι ο σφετεριστής, τιμά τη γυναίκα και τον γιο του Μεγάλου Αλεξάνδρου…Και καθώς είχε νυμφεφθεί την κόρη του Φιλίππου Θεσσαλονίκη, θέλησε να φανεί συνεχιστής της πανάρχαιας βασιλικής δυναστείας των Αργεαδών και φυσικά μοναδικός κληρονόμος της…


Οι ταφές δηλαδή Ρωξάνης και Πρίγκιπα, έγιναν για καθαρά πολιτικούς λόγους…



ΛΕΩΝ: ΤΟ ΚΕΝΟΤΑΦΙΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ


Εάν τελικά επαληθευθούν οι παραπάνω σοβαρές ενδείξεις και ο Τάφος είναι πράγματι της Ρωξάνης, τότε απομένει να προσδιοριστεί ο ρόλος του μεγάλου Λέοντα της Αμφιπόλεως, που σύμφωνα με τους Αρχαιολόγους κοσμούσε την κορυφή του λόφου Καστά.


Ο Λέων, ύψους 5,28 μ., δεν βρισκόταν στο μικρό βάθρο που βρίσκεται σήμερα, αλλά επάνω σε ένα πολύ μεγάλο βάθρο βάσης 9,95 χ 9,95 μέτρα! Το συνολικό ύψος του βάθρου χωρίς το λιοντάρι, πρέπει να ήταν 10,56 μ.! Ενώ μαζί με τον Λέοντα έφτανε τα 15,84 μέτρα!


Σύμφωνα δε με τους Αρχαιολόγους, το αρχικό βάθρο ήταν κοσμημένο με κίονες και ασπίδες!


Τέτοια δε λιοντάρια, τοποθετούνταν επάνω σε τάφους πεσόντων ή κενοτάφια.


Την άποψη αυτή είχε και ο Αμερικανός Αρχαιολόγος Oscar Broneer που αναστήλωσε τον Λέοντα (μαζί με τον Γάλλο JacquesRoger) στη σημερινή του θέση το 1937, θεωρώντας πως πρόκειται για μαυσωλείο ή κενοτάφιο!
 



Αναπαράσταση του Μνημείου του Λέοντα επί της κορυφής του λόφου Καστά



Οι δύο παραπάνω αρχαιολόγοι, προσπάθησαν μάλιστα να σχεδιάσουν το αρχικό βάθρο του Λέοντα, όπως φαίνεται και στο παρακάτω σχέδιο του Jacques Roger, που εκδόθηκε το 1939 και όπου γίνεται φανερό ότι πρόκειται για ξεχωριστό ταφικό μνημείο, ξέχωρο του κάτω τάφου των Σφιγγών!

 


Σχέδιο του εντυπωσιακού αρχικού βάθρου-μνημείου του Λέοντα από τον Γάλλο Αρχαιολόγο


Jacques Roger που το αναστήλωσε το 1937 μαζί με τον Αμερικανό Oscar Broneer


   Μάλιστα το εκπληκτικό είναι, ότι η πρόσοψή του σχεδίου, είναι ίδια με τον Τάφο του Πρίγκιπα-Διαδόχου στις Αιγές, που τότε όμως δεν είχε ανακαλυφθεί ακόμη!


   Το συνολικό μνημείο του Λέοντα, ήταν εντυπωσιακό και περίτεχνο και επειδή ήταν τόσο εμφανές, θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι αποτελούσε κενοτάφιο κάποιας κορυφαίας και μάλιστα ανδρικής βασιλικής μορφής της Μακεδονίας!


   Εάν λοιπόν η Βασίλισσα Ρωξάνη είναι όντως στον κάτω μεγάλο τάφο των Σφιγγών, τότε δεν μένει παρά επάνω στο μεγάλο τιμητικό - ταφικό μνημείο του Λέοντα, να βρισκόταν το μεγαλοπρεπές Κενοτάφιο του Μεγάλου Αλεξάνδρου!


   Διότι συν τοις άλλοις, η έλλειψή του θα ήταν αδιανόητη για την γη της Μακεδονίας, που εκεί μπορούσε να τον τιμά και να τον θυμάται αιώνια!


Εκεί, στην Αμφίπολη του Νεάρχου! Τη μεγάλη ναυτική βάση των Μακεδόνων προγόνων μας, απ’ όπου ξεκίνησε ο Μέγας Αλέξανδρος με τον στόλο του για να απελευθερώσει τη Μικρασία, την Αίγυπτο και όλη την Ανατολή από την Περσική σκλαβιά και έπαρση, εκπολιτίζοντας-εξελληνίζοντας, ομορφαίνοντας, δημιουργώντας, απλώνοντας τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνικά γλώσσα ως πέρα στη Βακτριανή και τους Ινδούς….



«Κι απ’ την θαυμάσια πανελλήνιαν εκστρατεία,
την νικηφόρα, την περίλαμπρη,
την περιλάλητη, την δοξασμένη
ως άλλη δεν δοξάσθηκε καμιά,
την απαράμιλλη: βγήκαμ’ εμείς·
ελληνικός καινούριος κόσμος, μέγας.


Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς,
οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι
επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας,
κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι.
Με τες εκτεταμένες επικράτειες,
με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών.
Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά
ως μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ως τους Ινδούς»


Κωνσταντίνος Καβάφης


(απόσπασμα από το ποίημα «Αλέξανδρος Φιλίππου και οι Έλληνες πλην Λακεδαιμονίων…)


ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΗ ΜΟΡΦΗ .PDF


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου