Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Η ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ ΚΑΙ Η ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (που εκδόθηκε το 1997)




ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ "ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ", ΧΤΕΣ...

ΝΑ ΠΩΣ ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ...


• Στο βιβλίο της ιστορίας της Γ” Γυμνασίου (που εκδόθηκε το 1997) τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι οι βραχονησίδες των Ιμίων “δεν ανήκουν στην Ελλάδα” και ότι τα διεκδικούμε με την Τουρκία ! Ναι, ναι καλά διαβάσετε.


Εντέχνως παραμένει ασαφές το γεγονός ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και θεωρείται «ασήμαντη» – και φυσικά μη αναφερόμενη – λεπτομέρεια το ότι έχασαν τη ζωή τους τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού. Επίσης, δεν γίνεται πουθενά λόγος για πολεμική επιχείρηση, εκ μέρους της Τουρκίας, με στόχο την κατάληψή τους, πόσο μάλλον δε ότι τα Ίμια είναι δύο βραχονησίδες και όχι μία.



Στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» [(ΙΤΥΕ (ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ), ISBN 978-960-06-02774-9, έκδοση (2013)] στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο : «Η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή(1989-2001)» αναφέρεται επί λέξει : «Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Iμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)». Αυτή και μόνον αυτή είναι η αναφορά που γίνεται για τα γεγονότα των Ιμίων.

Παρά το γεγονός ότι τα προηγούμενα έτη υπήρξαν έντονες διαμαρτυρίες για τα λάθη του βιβλίου, και τις σχετικές διορθωτικές κινήσεις που έκανε το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, (αποστέλλοντας διευκρινιστική εγκύκλιο προς τους εκπαιδευτικούς λέγοντάς τους να προσθέσουν ότι η διεκδίκηση της Βραχονησίαδας Ίμια έγινε από την Τουρκία), το βιβλίο ξανατυπώθηκε και το 2013 με το ίδιο «λάθος».

Από το 1997 που εκδόθηκε για πρώτη φορά το βιβλίο μέχρι σήμερα άλλαξαν πολλά. Το Υπουργείο Παιδείας μετακόμισε από την οδό Μητροπόλεως στο Μαρούσι. Στον υπουργικό θώκο κάθισαν διαδοχικά πέντε Υπουργοί Παιδείας (Ε. Στυλιανίδης, Α. Σπηλιωτόπουλος, Α. Διαμαντοπούλου Γ. Μπαμπινιώτης και Κ. Αρβανιτόπουλος), απολύθηκαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί, έκλεισαν σχολεία, αλλά το βιβλίο της Ιστορίας Γ΄Γυμνασίου, παρέμεινε το ίδιο και διδάσκεται με ιστορικά λάθη στα παιδιά.

Τι γίνεται όμως εάν κάποιο παιδί γράψει σε ενδεχόμενη ενδοσχολική γραπτή εξέταση ότι τα Ίμια ανήκουν στην Ελλάδα, ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και ότι τρεις αξιωματικοί βρήκαν τραγικό θάνατο; «Είμαστε υποχρεωμένοι να βαθμολογήσουμε με χαμηλό βαθμό το γραπτό του μαθητή καθώς βρίσκεται εκτός θέματος», επισημαίνει στο crashonline gr o καθηγητής της Μέσης Εκπαίδευσης και προσθέτει: «Οι οδηγίες που έχουμε από το Υπουργείο Παιδείας είναι σαφείς, οφείλουμε να βαθμολογούμε τα γραπτά με βάση τα όσα περιλαμβάνονται στο βιβλίο. Εάν μάλιστα κάποιος εκπαιδευτικός μιλήσει στα παιδιά για ιστορικά γεγονότα, όπως για παράδειγμα τα Ίμια, και αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες, κινδυνεύει να κατηγορηθεί ότι εγείρει εθνικό θέμα και να περάσει από πειθαρχικό».


ΣΧΟΛΙΑ: ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ;
• Τι γίνεται εάν κάποιο παιδί γράψει σε ενδεχόμενη ενδοσχολική γραπτή εξέταση ότι τα Ίμια ανήκουν στην Ελλάδα, ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και ότι τρεις αξιωματικοί βρήκαν τραγικό θάνατο;


• «Είμαστε υπο
χρεωμένοι να βαθμολογήσουμε με χαμηλό βαθμό το γραπτό του μαθητή καθώς βρίσκεται εκτός θέματος! Οι οδηγίες που έχουμε από το Υπουργείο Παιδείας είναι σαφείς, οφείλουμε να βαθμολογούμε τα γραπτά με βάση τα όσα περιλαμβάνονται στο βιβλίο. Εάν μάλιστα κάποιος εκπαιδευτικός μιλήσει στα παιδιά για ιστορικά γεγονότα, όπως για παράδειγμα τα Ίμια, και αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες, κινδυνεύει να κατηγορηθεί ότι εγείρει εθνικό θέμα και να περάσει από πειθαρχικό».


ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ:

Ειναι τοσο ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ το «προοδευτικο» εκπαιδευτικο μας σύστημα που ενα παιδι με ευρυτερη μορφωση ειναι υποχρεωμενο να ανατρεχει στο σχολικο εγχειριδιο οχι για να ΜΑΘΕΙ και να "μορφωθει" - αλλα για να "συμμορφωθει" εχοντας πληροφορηθει τι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ!!!!!!


Dennis.Holidas

 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου