Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΥΛΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΙΣΧΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ


Το 2014 θα είναι η χρονιά του ανθρώπου «Εγώ αυτά έλεγα πάντα». Ο «Εγώ αυτά έλεγα πάντα» θα έχει δύο εκδοχές... 



Τον «Εγώ αυτά έλεγα πάντα» που θα έχει προσκολληθεί στα νέα συστήματα εξουσίας και... θα έχει κάνει γαργάρα και κωλοτούμπα όσα έλεγε πάντα, υπενθυμίζοντας μάλιστα ότι μ΄ αυτά που έλεγε πάντα άνοιξε το δρόμο για τα νέα συστήματα εξουσίας. Και τον «Εγώ αυτά έλεγα πάντα» που έλεγε αυτά πάντα αλλά με εντελώς αντίθετο αντικείμενο αναφοράς, κι έτσι θα έχει περάσει στην αντιπολίτευση, εκθειάζοντας τις κοινωνικές συγκρούσεις ακριβώς με τα ίδια λόγια που τις κατηγορούσε πριν και αλλάζοντας μόνον την αξιολόγησή τους.


Ο «Εγώ αυτά έλεγα πάντα», άνθρωπος του 2014, όπως και του 2013…




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου