Σελίδες

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Εξοπλιστικά: Τα αόρατα F-35 έρχονται. Είναι “αόρατα” όμως ή όχι;

 
Του Καθ.Δρ.Γ.Ζουγανέλη

Την ώρα που ο ψευτο FM παίζει με κάτι φωτογραφίες απο το ΧΤΕΣ αντιμετωπίζωντας το alzheimer που έχει σε εξέλιξη και τη συρρίκωνση του εγκεφάλου του σαν διαβητικός που είναι, σκέφτηκα να γράψω κάτι πιο χρήσιμο, που σίγουρα θα απασχολήσει την Ελλάδα στο προσεχές μέλλον, τα αεροπλάνα F-35 με τα οποία θα εξοπλιστεί η Τουρκία όπως και οι πύραυλοί μεσαίου βεληνεκούς που κατασκευάζει.

Όταν μιλάμε για “αόρατα” αεροπλάνα, αυτό δεν αφορά αποκλειστικά και μόνο την "αορατότητα" τους στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που εκπέμπουν τα radar, αλλά και την αορατότητα τους στη περιοχή του υπέρυθρου φάσματος (εκπομπή θερμότητας απο διάφορα μέρη του αεροπλάνου), την αορατότητα τους σε ηχητικά ραντάρ αλλά και σε άλλα είδη νεότερων αισθητήρων.

Το ύψος στο οποίο μπορούν να ανεβαίνουν όταν χρειάζεται αυτά τα αεροπλάνα είναι επίσης μια ακόμη σημαντική παράμετρος της ανιχνευσιμότητάς τους, αφού και οι αλλαγές του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο κινούνται μπορούν να τη μειώσουν αλλά και παλαιότερες τεχνολογίες ανίχνευσης να μη μπορεί να χρησιμοποιηθούν.

Δεν είναι μόνο το σχήμα των αεροπλάνων που αυξάνει τη δυσκολία ανιχνευσιμότητας τους ανακλώντας τα προσπίπτοντα σε αυτά σήματα radar σε γωνίες μη ανίχνευσης ούτε τα στρώματα διαφορετικών συνθέτων υλικών που βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά της απορροφητικότητας τους σε κάθε προσπίπτουσα ακτινοβολία απο radar ή την μην εκπομπή θερμότητας στο εξωτερικό των αεροπλάνων, υπάρχουν και άλλες τεχνολογίες που βελτιώνουν κατά πολύ αυτά τα αποτελέσματα στα "δύσκολα "σημεία της κατασκευής τους, όπως αυτή όπου με τη βοήθεια ηλεκτρονικών συστημάτων δημιουργείται ένα κατάλληλο πλάσμα στο εξωτερικό του αεροπλάνου που δρά σαν απορροφητικό υλικό.

Διατάξεις radar στο έδαφος ή στο διάστημα, μεγαλύτερης ισχύος radar αλλά και κλασσικά radar μπορούν να ανιχνεύουν αυτά τα αεροπλάνα με τη χρήση ειδικών αλγορίθμων εφηρμοσμένων στη περιοχή των συχνοτήτων που αυτά τα αεροπλάνα εμφανίζουν αδυναμία "αορατότητας". Ένα σημαντικό ερώτημα είναι, για ποιά ελάχιστη απόσταση κάθε μέθοδος ανίχνευσης "αόρατων" αεροπλάνων τα κάνει "ορατά" και για πόσο χρονικό διάστημα.

Βλέπετε λοιπόν ότι κάποιος πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός όταν μιλάει για ανίχνευση αόρατων αεροπλάνων, που έχουν μέγεθος πολύ μικρότερο απο μια φρεγάτα FREMM που ανιχνεύεται σχετικά εύκολα. Μερικά απο τα "αόρατα" χαρακτηριστικά αυτών των αεροπλάνων δυστυχώς για τους αμυνόμενους "παρουσιάζονται" μόνο σε περίοδο πολέμου.


Mια ειδική περίπτωση “αορατότητας” αντικειμένου επιτυγχάνεται με το γνωστό cloaking device, που είναι στη πραγματικότητα ένας χιτώνας κατάλληλα σχεδιασμένος και που τοποθετημένος γύρω απο ένα αντικείμενο το κάνει να μη φαίνεται σε μια δέσμη φωτός που πέφτει επάνω του. To πως λειτουργεί αυτό εξηγείται στη φωτογραφία.

Παρατηρείστε ότι το φώς έρχεται απο τη μια διεύθυνση και συνεχίζει προς την ίδια ακριβώς παρακάμπτοντας ένα μεταλικό αντικείμενο σαν να μην υπήρχε εκεί, κάνοντάς το έτσι αόρατο στο φώς που πέφτει πάνω του. Τόσο “αόρατο” όμως αυτό δεν είναι, αφού υπάρχει μείωση της έντασης της προσπίπτουσας ακτινοβολίας κλπ. Το πρώτο cloaking device σχεδιάστηκε απο εμένα για πολλές συχνότητες ταυτόχρονα στην Ιαπωνία. Μετά το έκαναν και στις ΗΠΑ για μια μόνο συχνότητα και όταν έχεις τα ΜΜΕ μαζί σου όλα είναι ωραία… Τέλος πάντων, τη πρώτη πατέντα διεθνώς σε μεταυλικά την έχω εγώ. Ένα εύλογο ερώτημα που υπάρχει, είναι αν αυτή η μεθοδολογία μπορεί να εφαρμοσθεί ώστε ένα αεροπλάνο καλυπτόμενο απο ένα τέτοιο μανδύα να μη φαίνεται απο τα radar. Η απάντηση σίγουρα αξίξει να ερευνηθεί και ακόμη ερευνάται.

Η παρουσία F-35 στο Αιγαίο σίγουρα θα δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία αλλά και στη Ρωσική. Ο μόνος τρόπος να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα είναι η απόκτηση παρόμοιας τεχνολογίας αεροπλάνων, η δημιουργία φορητών radars εδάφους σε μορφή δικτύου, η χρήση ειδικών radar απο δορυφόρους ή και όλα μαζί.

Δυστυχώς η Ελλάδα δεν θα μπορέσει… Οι κατάλληλοι άνθρωποι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν και μην ακούτε τι λέει ο κάθε βολεμένος υπαλληλάκος ερευνητής εγκάθετος του συστήματος.  Δύο φορές την εβδομάδα – σαν χάπι πάει - απο τη προπαγάνδα του συστήματος προβάλλεται στα ΜΜΕ, ότι δήθεν γίνονται στην Ελλάδα απο ερευνητές και καθηγητές ΑΕΙ εκπλητικά πράγματα. Δυστυχώς αυτά που κάποιοι πιθανόν ακούτε ή βλέπετε για πρώτη φορά έχουν γίνει αλλού εδώ και 20 ή 50 χρόνια πρίν.
Ακολουθεί ένα video με θέμα το Β-2 stealth βομβαρδιστικό των ΗΠΑ.


 
Δυστυχώς η Ελλάδα είναι μακρυά απο τέτοια θέματα και να μη αρχίσει η προπαγάνδα αύριο το πρωί να πουλάει ότι “έχουμε” και ότι “μπορούμε”… Αυτά τα διαφημιστικά μηνύματα της πληρωμένης προπαγάνδας απο τα κέντρα αποφάσεων κάνουν πολύ μεγάλο κακό στους Έλληνες πολίτες. Η Ελλάδα είναι ένα αιώνα πίσω απο το πολιτισμένο κόσμο.
 

Αντί επιλόγου

 
Κλείστε δια παντός τις τηλεοράσεις. Τα ΜΜΕ δεν αναμεταδίδουν ειδήσεις αλλά παράγουν ειδήσεις, αέρα δηλαδή κοπανηστό για κατανάλωση, κάτι που να μη απαιτεί επεξεργασία απο τον εγκέφαλο σας. Τα ΜΜΕ δεν θέλουν να σκέφτεστε. Δεν έχετε προσέξει ότι σας μιλούν σαν να είσαστε παιδάκια του δημοτικού;
Ο Έλληνας πολίτης δυστυχώς δεν διαθέτει τις γνώσεις και τις πληροφορίες που χρειάζεται για να κάνει τις επιλογές που πρέπει. Δεν μπορεί να κρίνει. ¨Εχει μετατραπεί σε φυτό.
 
Στη χώρα υπάρχουν άσπαστοι κύκλοι ανακύκλωσης προσώπων και πεπαλαιωμένων ιδεών. Όταν η χώρα πρέπει να πιάσει τα 200 km/h για φτάσει την ανταγωνιστηκότητα της Γερμανίας που τρέχει με 100 km/h και να επιβιώσει μέσα στην ΕΕ και αντί αυτού συνεχίζει να έχει ένα πολιτικό σύστημα που ταξιδεύει με τους παραδοσιακούς γαιδάρους, αυτό δείχνει ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να ορθοποδήσει. Αυτό που λέω εγώ ισχύει.
 
Μην ακούτε τα βλήτα και τα απόβλητα. Μην ακούτε τα παραμύθια για ανάπτυξη.
 
Τα νέα μνημόνια θα έχουν απλά άλλο όνομα και το νομικό πλάισιο για αυτά υπάρχει.
 
Η κατάσταση στην Ελλάδα συνεχώς θα επιβαρύνεται μέχρι να υπάρξουν οι επιθυμητές αυτονομήσεις.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου